Mijn eerste reis - Reisverslagen van Arlen en Jeannette - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Arlen en Jeannette - WaarBenJij.nu

Jeannette en Arlen

04 September 2010

Te voet met wielen - van Camino naar Sendero

26 Juli 2009

Loop niet weg voor leukemie

19 Juli 2009

Aangekomen in Nice

29 December 2008

Met één been in het graf - Van Porto naar Santiago

25 December 2008

Portugal: warm van buiten, koud van binnen.
Arlen

In de periode juni t/m september 2006 lopen we van huis uit naar Santiago de Compostela in Noord-West Spanje. Onze route loopt via Bergen op Zoom, Brussel, Reims naar Auxerre en Vezelay. Vanuit Vezelay volgen we de oude pelgrimsroute naar St. Jean-Pied-de-Port. Van daaruit lopen we via de Camino Frances naar Santiago de Compostela. De totale route is ongeveer 2700 km. Meer informatie over onze route lees je in het bericht 'De route'. Onderaan dit bericht staan drie afbeeldingen met de plattegronden van België, Frankrijk en Spanje waarin onze route is ingetekend. Jeannette en Arlen