Thuis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Arlen Jeannette - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Arlen Jeannette - WaarBenJij.nu

Thuis

Door: Arlen en Jeannette

Blijf op de hoogte en volg Arlen

13 Oktober 2006 | Nederland, Amsterdam

De eeuwige pelgrim bestaat niet. Na het voltooien van de tocht volgt onverbiddelijk de reis huiswaarts. Uitstel geeft geen afstel. Eenmaal thuis lijkt de omgeving veranderd. Niets is meer hetzelfde. Het bed voelt vertrouwd, maar ligt toch onwennig. De fiets fietst als vanouds, maar laat toch een protesterend piepje horen. Het journaal toont de waan van de dag. Hier is niets veranderd. Wij zijn veranderd.

Hebben we, als gelouterde pelgrims, een frisse blik op onze onveranderde omgeving? Weer thuis gaan we, zo nu en dan, door met verhalen en commentaren over zaken die ons opvallen. Niet op deze weblog, maar op een andere.
Ben je benieuwd? Ga naar:
www.gezondverstand.waarbenjij.nu.
Ook daar kun je je aanmelden zodat je een e-mail krijgt als we een nieuw bericht hebben geplaatst.

Bedankt voor jullie interesse!

Arlen en Jeannette

• 20 November 2006 - 09:55

Tatiana Y Gabriel:

we are happy to see you after this long travell,congratulations.thank you for partage your way with the photos.we are on the via de la plata at 200 km from seville, direction africa.today we have a email address,dianigma@hotmail.com
    we hope the life is sweet for you in holland.bis gleich in errinnerung des essens in Mont de Marsan, der friede in der welt und der liebe in den hartzen.

Arlen

In de periode juni t/m september 2006 lopen we van huis uit naar Santiago de Compostela in Noord-West Spanje. Onze route loopt via Bergen op Zoom, Brussel, Reims naar Auxerre en Vezelay. Vanuit Vezelay volgen we de oude pelgrimsroute naar St. Jean-Pied-de-Port. Van daaruit lopen we via de Camino Frances naar Santiago de Compostela. De totale route is ongeveer 2700 km. Meer informatie over onze route lees je in het bericht 'De route'. Onderaan dit bericht staan drie afbeeldingen met de plattegronden van België, Frankrijk en Spanje waarin onze route is ingetekend. Jeannette en Arlen