We zijn er! - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Arlen Jeannette - WaarBenJij.nu We zijn er! - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Arlen Jeannette - WaarBenJij.nu

We zijn er!

Door: Arlen en Jeannette

Blijf op de hoogte en volg Arlen

09 September 2006 | Spanje, Santiago de Compostella

Elke stap gezet, elke meter gelopen.
In het begin eindeloos.
Altijd onderweg, dag na dag.
Maar onze tocht zou ten einde lopen.
Stap voor stap kwam Santiago dichterbij.
Nu zijn we er!

• 09 September 2006 - 14:32

Henk Kamsteeg:

Chapeau! Heb alle belevenissen gevolgd en uitgekeken naar nieuwe berichten. Petje af voor deze prestatie. Hoop dat de sabatical gebracht heeft wat jullie hoopten.

Groet

Henk

• 09 September 2006 - 14:50

Jan Jouvenaar:

Berkel en Rodenrijs 09092006
    Beste Arlen en Jeanette hartelijk gefeliciteerd nu alleen nog terug lopen grapje! Tot spoedig ziens

• 09 September 2006 - 16:51

Ewa:

Yes, gefeliciteerd. Wat zijn die laatste 100 km snel gegaan... of zegt dat iets over het normale leventje hier, dat schijnbaar sneller vootkabbelt dan hoe het voelt. Maar geweldig, voelen jullie je al onoverwinnelijk? Tot snel, gr. Ewa

• 09 September 2006 - 17:47

Hennie Van Den Broek:

Knappe prestatie! Proficiat!!!! Weinig mensen zullen jullie dit na kunnen doen. Rust nu nog maar lekker een paar weekjes uit voor het gewone leventje weer gaat beginnen. Groetjes uit Wanroij.

• 09 September 2006 - 18:18

Koos:

Mooi dat jullie dat konden doen: lopend van den Hoorn helemaal naar Santioga.
    Wat een prestatie in gezondheid!
    En na zovele dagen steeds weer te voet op weg zijn jullie er.
    En dan?
    Ik hoop dat jullie herboren en verrijkt terugkomen.

• 09 September 2006 - 19:08

Willem:

Proficiat, voorwaar een knappe prestatie.
    Ik begrijp, dat nel en Wim die kant op zijn, hoop voor jullie allemaal daar nog een mooi verblijf en een goede en prettige reis terug naar Brabant.
    Ps Ik vier mijn verjaardag op 30 september, dus op zaterdag, jullie zijn allemaal welkom in Prinsenbeek.
    Groetjes Ria en Willem

• 10 September 2006 - 06:01

Margret:

Fantastisch ! Arlen en Jeanette gefeliciteerd. Jullie hebben er weer een prachtige ervaring bij.

• 10 September 2006 - 07:21

Rene En Loes:

fantastisch, we nemen een borrel op jullie gezondheid... en dat gaan wij vieren
    veilig thuiskomen

• 10 September 2006 - 08:35

Frans En Riet:

gefeliciteerd met jullie geweldige prestatie. Nu uitrusten maar en genieten en langszaam weer in het andere leefpatroon komen. Gelukkig hebben jullie nog even de tijd hiervoor. Groetjes en tot ziens.

• 10 September 2006 - 09:24

Leny En Bernard:

Arlen en Jeannette proficiat met deze prestatie. Wij hebben veel bewondering voor de moed aan zo'n tocht te beginnen en het doorzettingsvermogen deze "wandeling" ook tot een goed einde te brengen. Dankjewel voor het reisverslag en de foto's, we hebben daarvan genoten. Wij hebben er vertrouwen in dat het jullie ook veel geestelijke bagage heeft gegeven. Geniet van het resultaat.

• 10 September 2006 - 12:43

Emiel:

Jeannette, Arlen

Van harte gefeliciteerd met deze topprestatie!!! Geniet nog even een paar weken van het mooie weer in Spanje, groet Emiel

• 10 September 2006 - 16:38

Marianne Smets:

Fantastisch, hoe jullie inkorte tijd die gigantische afstand gelopen hebben. Vandaag, Peter "de pelgrim", aan de lijn om hem jullie aankomst te melden.Hij moet nog 75 km, dus dat zijn nog 3 dagen. Hopende hebben jullie een afkick periode alvorens weer aan het werk te gaan.Groet Marianne

• 10 September 2006 - 18:31

Marjon:

Proficiat! Het is gelukt!
    En nu lekker uitrusten en nagenieten.
    Groetjes van Rob, Marjon, Sven en Lynn.

• 10 September 2006 - 19:03

Jos En Annelies:

We vinden het een hele knappe prestatie! Geniet nu maar van de rust en we hopen jullie snel en gezond terug te zien op de Dotterbloem (p.s. wat is de planning?).

• 10 September 2006 - 19:04

Amber, Lydia En Karl:

Wat snel ineens! Geweldige prestatie. Van harte proficiat. En wat zien jullie er nog fit uit op die foto's met de Compostelano! Geniet nog heerlijk van de laatste vakantie-weken!!!

Tot weerziens in Nederland.

Amber, Lydia en Karl

• 11 September 2006 - 05:22

Han Van Aalst:

Jeannette en Arlen,
    gefeliciteerd!,ik buig diep voor deze geweldige prestatie.Nu eerst maar bijkomen en lekker niksen.Bedankt voor al jullie mooie mails.
    Groeten en tot ziens
    Han

• 11 September 2006 - 05:38

Ginie En André Van Den Berg:

Beste Jeannette en Arlen,

Van harte gefeliciteerd met het bereiken van jullie eindbestemming.
    Wij hopen dat de tocht jullie datgene heeft gebracht wat jullie ervan hadden verwacht.
    Wij zelf hebben het er nu na 2 jaar nog dagelijks over.

Wij hebben enorm genoten van jullie originele verhalen. Zeer veel was heel herkenbaar, zoals het overnachten bij vrienden op de fiets, de judozaal in Chateau-Porcien, Dr. Conquet in Benevent-l'Abbaye, de fam. Garcia in Astier, de Josjes in Castrojeriz en het hele gedoe tijdens de laatste honderden kilometers op de Camino.

De belg die jullie ontmoet hebben en op de terugweg was uit Santiago, Johan de Pratere, met zijn mooie boekwerk met stempels, hebben wij 2 jaar geleden ook ontmoet met hetzelfde verhaal.

Wij wensen jullie het allerbeste toe.

Ginie en André van den Berg.

• 11 September 2006 - 06:37

Wim:

JAMMER dat jullie avontuur afgelopen is
    JAMMER dat we niet meer kunnen genieten van jullie verhalen
    FANTASTISCH dat jullie het gehaald hebben

Geniet nog van de rust de komende tijd!

Tot ziens

• 11 September 2006 - 07:28

Marcel:

Hoi Jeannette en Arlen,

Geweldige prestatie, van harte gefeliciteerd. Die oorkonde ziet er indrukwekkend uit, binnenkort maar eens van dichtbij bekijken!

Nog een goede tijd in Spanje en Nederland en tot oktober.

• 11 September 2006 - 08:27

Pauline:

Hallo Jeannette en Arlen,
    Geweldige prestatie!!!Petje af voor jullie. Afgelopen periode heb ik jullie via het dagboek gevolgd. Nu nog even genieten van de welverdiende vakantie in Spanje. Groetjes en tot ziens in oktober, Pauline

• 11 September 2006 - 09:17

Pieter Pijlman:

Van harte gefeliciteerd met behalen van het fel begeerde papier en natuurlijk met deze fysieke en mentale overwinning! Regelmatig jullie belevenissen gevolgd. Een bijzondere reis.
    Nu gauw nieuwe schoenen kopen :-) en straks lekker slapen in een goed bed!

• 11 September 2006 - 09:19

Pieter (nog Een Keer):

oh... en klopt het dat de Gift for AID site uit de lucht is?

• 11 September 2006 - 11:35

Gerard Rijkers:

Grote klasse,petje af.
    Met plezier jullie belevenissen gevolgd.
    Straks mogen jullie weer gaan proberen de draad van het normale leven op te pakken met de daarbij horende afkickverschijnselen.Ongetwijfeld heeft de camino jullie veel geleerd en zul je de komende tijd nog veel hebben om over na te denken.Ga genieten van het nagenieten.Jullie zijn nu voor eeuwig pelgrim!!!
    Groetjes. Gerard Rijkers

• 11 September 2006 - 13:50

Caroline:

Hartstikke goed zeg!

gr,
    Caroline

• 11 September 2006 - 17:04

Wim En Nel:

PROFICIAT met deze geweldige prestatie.
    Het was voor ons bijzonder om jullie het grote plein bij de kathedraal op te zien lopen om precies 12.00 uur zoals afgesproken. Geweldig.
    De klokken luiden om 12 uur voor jullie? Daar gaan we vanuit, want jullie hebben dat verdiend.

• 11 September 2006 - 18:07

Servaas:

Inderdaad fantastisch dat jullie het hebben gehaald.
    En inderdaad ook jammer dat jullie reisverhaal afgelopen is!
    Heel goed uitrusten en afkicken van het lopen!!
    Tot ziens,hoors.

• 12 September 2006 - 17:09

Peter Smets:

Mooi zo jullie hebben het doel bereikt. Ik ga morgen naar Santiago en sluit de tocht dan af. Jullie heel goed geschreven stukjes, waren voor mij altijd een soort wandelvoorspelling. Zo van dat krijg ik dus binnenkort. Sommige situaties en gebeurtenissen heb ik precies op dezelfde manier meegemaakt. Ongelofelijk. Wat ik al in Vezelay al vermoedde gaat gebeuren; het wordt Nederland voor we elkaar weer zien. De afstand tussen onze woningen is minder dan een etappe.

• 13 September 2006 - 08:32

Arno De Vaan:

Arlen en Jeanette super wat een fantastische prestatie. Ik heb jullie verhalen op de "voet" gevolgd. Wat een mooie dag hebben jullie uitgekozen om jullie doel te bereiken (op 9 sept. 2006 is onze zoon geboren).

• 14 September 2006 - 07:07

Tilly:

Gefeliciteerd!
    En bedankt voor de SUPER verslaglegging van deze reis.
    Welke verslaglegging of verhalen staan ons in de toekomst nog te wachten?
    Succes, veel plezier + groetjes

• 14 September 2006 - 11:55

Charlotte:

Gefeliciteerd !
    Jammer dat het avontuur alweer voorbij is. Ik heb met veel plezier jullie verhalen gelezen en naar een 'live' verslag binnenkort ben ik ook benieuwd. Groetjes

• 15 September 2006 - 07:16

Sonja:

Na zo'n prestatie zijn alle eventuele nog komende hindernissen in jullie leven peanuts bij vergeleken. Gefeliciteerd

• 17 September 2006 - 09:15

Jose En Willem:

jeanette en arlen, echt super knap dat jullie het volgehouden hebben. Ik denk dat niet veel mensen jullie nadoen. Gefeliciteerd met deze prestatie. Hopelijk krijgen jullie niet teveel afkickverschijnselen, zodat jullie van een welverdiende vakantie kunnen genieten. Tot ziens, groetjes Willem en Jose.

• 17 September 2006 - 10:09

Jan En Reggy:

Gefeliciteerd met jullie unieke prestatie. We hebben natuurlijk genoten van jullie digitale verhalen, maar we vinden het ook weer leuk om jullie binnenkort in "levende lijve" te zien !!

Groeten,
    Jan en Reggy

• 22 September 2006 - 13:43

Kobie Hermans:

Kunnen jullie me misschien helpen aan plekken om te eten, slapen, enz? Mail me op lgroup@xs4all.nl